Skip to main content

Ben vorige week samen met ander persoon naar schiphol gegaan. Zij heeft een abonment dus ik kon reizen met samenreiskorting. Deze heb ik ook aangezet in App voordat ik ging reizen, we reisde tijdens Daluren. Tevens ook bevestiging van ns gehad dat ik deze heb geactiveerd. 

Nu ben ik blijkbaar vergeten uit te checken en heeft ns automatisch mij uitgecheck. Maar er staat wel een ritprijs bij van een vol tarief ipv 40% korting. Hoe kan ik het te veel in rekening gebracht geld terug krijgen. 

 

 

Hiervoor kun je het best contact opnemen met de NS Klantenservice. Via het forum is het niet mogelijk om dit uit te zoeken en te corrigeren. 

Door grote drukte bij de klantenservice is bellen momenteel de snelste contactmogelijkheid, maar je kunt ook contact opnemen via chat of social media. 


Ik zou inderdaad even contact opnemen met de https://www.ns.nl/klantenservice/contact (wel druk) om te kijken of dit gecorrigeerd kan worden. Over het algemeen kan dat namelijk wel. 


Reageer