beantwoord

Uitcheck wordt als incheck gezien

• 19 mei 2019
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Mijn dochter is op 3 mei met de trein van Echt naar Maastricht gereisd met Arriva (die is ook gewoon van haar kaart afgeschreven). Tijdens het uitchecken aldaar is zij waarschijnlijk met haar kaart langs een incheckpaal gekomen. Daar werd 20 euro van haar kaart gehaald. 's Avonds weer terug met de trein kon zij niet inchecken en heeft zij er tot 2 keer toe geld op gezet anders kon zij niet reizen. We hebben dit nagekeken, maar dan wordt de instap in de avond als uitcheck voor de ochtend gezien en daar wordt de 20 euro helemaal voor gerekend. Meerdere keren met checkuitgemist gebeld, maar we komen er niet uit. Heeft iemand een tip waar we nu terecht kunnen om het geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Loes 19 mei 2019, 13:36

Ik vermoed dat er bij 2 verschillende vervoerders is in- en uitgecheckt. Uit mijn hoofd is het instaptarief bij Arriva 10 of 15 euro, bij NS is dat 20 euro zonder abonnement. NS kan alleen fouten herstellen die bij NS gemaakt zijn, dus ik zou bellen met de klantenservice op 030-7515155 en die kunnen het vanuit NS nagaan voor u.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik vermoed dat er bij 2 verschillende vervoerders is in- en uitgecheckt. Uit mijn hoofd is het instaptarief bij Arriva 10 of 15 euro, bij NS is dat 20 euro zonder abonnement. NS kan alleen fouten herstellen die bij NS gemaakt zijn, dus ik zou bellen met de klantenservice op 030-7515155 en die kunnen het vanuit NS nagaan voor u.

Reageer