beantwoord

uitchecken

• 3 juni 2020
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ben gisteravond vergeten uit te checken wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Aar 3 juni 2020, 12:31

Rustig blijven en naar https://www.uitcheckgemist.nl/ gaan.

Dan komt alles goed. Het kan wel enkele dagen duren voordat de transactie er kan staan.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge

Rustig blijven en naar https://www.uitcheckgemist.nl/ gaan.

Dan komt alles goed. Het kan wel enkele dagen duren voordat de transactie er kan staan.

Goedemiddag Wikua! Welkom bij de NS Community.

Zoals Aar aangeeft kan je dit via uitcheckgemist.nl regelen. Als het om wat voor reden niet lukt staat onze Klantenservice voor je klaar.

Reputatie 5
Badge

Kijk eerst hoeveel de reis kostte en als dat minder is als het instapsaldo, dan gewoon zo laten. Anders als boven. Pas na 8 of 10x (zeggen ze) vergeten uit te checken wordt je kaart geblokkeerd.

Kijk eerst hoeveel de reis kostte en als dat minder is als het instapsaldo, dan gewoon zo laten. Anders als boven. Pas na 8 of 10x (zeggen ze) vergeten uit te checken wordt je kaart geblokkeerd.

Ook dan is het praktisch om het te regelen. Je hoeft namelijk nooit bij te betalen, en het sluit de rit netjes af wat eventueel gedoe bij de volgende in-check voorkomt.

Ongeveer 3 weken geleden was ik vergeten uit te checken. Sinds die dag heb ik om de zoveel dagen op uitcheckgemist gecontroleerd maar zie nog niks staan. Welke stappen moet ik nemen om mijn geld terug te krijgen? Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +1

Ongeveer 3 weken geleden was ik vergeten uit te checken. Sinds die dag heb ik om de zoveel dagen op uitcheckgemist gecontroleerd maar zie nog niks staan. Welke stappen moet ik nemen om mijn geld terug te krijgen? Alvast bedankt. 

Neem contact op met de klantenservice van de desbetreffende vervoerder waarvan u vergeten bent uit te checken. 

Reputatie 2

Op Dinsdagochtend 30 Juni jl ochtends met de bus/ingecheckt

2 halte/s later: Geen Positie/Buiten gebruik;kon niet uitchecken!! Wat nu?

Volgende dag naar de vervoerder; ja ja, € 2.47 terug, dank.

Donderdag 2 Juli bij Uitcheck gemist; geld terugvragen…..En ja hoor zo geschiedde...Nu kreeg ik € 2.57 Terug. Opgehaald bij kaartautomaat NS.

Kijk J92 Zo moet je het doen!!

De vervoerbedrijven verdienen al genoeg aan mensen die hun uitcheck niet terugvragen….

Reageer