beantwoord

uitchecken

  • 1 september 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Hallo,

er is al een paar keer €4,00 afgeschreven. Ik denk dat dit de €4,00 is dat als je niet uitcheckt. Echter check ik altijd uit, maar de laatste tijd krijg ik vooraf een foutmelding waarnaar er wel degelijk op het systeem komt te staan dat ik ben uitgecheckt. Graag zou ik dit gecorrigeerd willen hebben. 

icon

Beste antwoord door iMark 1 september 2020, 15:22

€4 is het bedrag dat wordt ingehouden bij het inchecken bij bus/tram/metro. Ik zou een account aanmaken bij https://www.ov-chipkaart.nl/home.htm#/ zodat je een compleet overzicht van al je transacties kunt bekijken. Helaas krijg je in MijnNS alleen de transacties bij NS te zien.

Als er dan nog steeds onduidelijkheden zijn dan kun je bij de vervoerder waar het om gaat om restitutie vragen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

€4 is het bedrag dat wordt ingehouden bij het inchecken bij bus/tram/metro. Ik zou een account aanmaken bij https://www.ov-chipkaart.nl/home.htm#/ zodat je een compleet overzicht van al je transacties kunt bekijken. Helaas krijg je in MijnNS alleen de transacties bij NS te zien.

Als er dan nog steeds onduidelijkheden zijn dan kun je bij de vervoerder waar het om gaat om restitutie vragen.

Reputatie 7
Badge +3

Als TS NS Flex heeft zijn de transacties bij bus/tram/metro ook te zien in MijnNS, al is daar vaak enkele dagen vertraging. Bij NS Flex vraag je dan ook restitutie bij NS. Dat kan via  https://www.uitcheckgemist.nl/

Reputatie 7
Badge +3

Het blijft altijd een beetje gissen wanneer er verder weinig details bekend zijn. Het controleren van transacties via een account bij OV-chipkaart werkt altijd.

Reageer