beantwoord

uitchecken

  • 7 February 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Geachte  ns, 

Ik kreeg een mailtje dat ik niet uitgecheckt  zou hebben  in Weesp op 5 februari, dit is onjuist omdat ik dat  wel gedaan heb, Graag aandacht hiervoor om  deze fouten te voorkomen  in de  toekomst,  

Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 7 February 2023, 19:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik raad aan om je kaartnummer niet openbaar te publiceren. Heb je de transacties bij Mijn NS al bekeken of dat klopt?

 

 

 

 

Reputatie 6

Hey tony. Welkom bij de NS Community.

Wij kunnen hier niet je gegevens inzien. Het is mogelijk dat de rit nog niet compleet ingeladen is in het systeem en je daarom nu een incomplete reis ziet.  Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken.

Reageer