Skip to main content
Antwoord

uitchecken

  • February 7, 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

tony
  • Op het juiste spoor

Geachte  ns, 

Ik kreeg een mailtje dat ik niet uitgecheckt  zou hebben  in Weesp op 5 februari, dit is onjuist omdat ik dat  wel gedaan heb, Graag aandacht hiervoor om  deze fouten te voorkomen  in de  toekomst,  

Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens

 

Beste antwoord door Daniël NS

Hey tony. Welkom bij de NS Community.

Wij kunnen hier niet je gegevens inzien. Het is mogelijk dat de rit nog niet compleet ingeladen is in het systeem en je daarom nu een incomplete reis ziet.  Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken.

2 reacties

Aar
Forum|alt.badge.img
  • Super user
  • February 7, 2023

Ik raad aan om je kaartnummer niet openbaar te publiceren. Heb je de transacties bij Mijn NS al bekeken of dat klopt?

 

 

 

 


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2023

Hey tony. Welkom bij de NS Community.

Wij kunnen hier niet je gegevens inzien. Het is mogelijk dat de rit nog niet compleet ingeladen is in het systeem en je daarom nu een incomplete reis ziet.  Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken.