beantwoord

Uitchecken deed het niet

• 5 juni 2017
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Goeie avond,

Gisteren heb ik vanaf Geldermalsen naar Amsterdam Amstel gereisd met de trein. Echter moest ik daar overstappen naar de metro. Na het uitchecken bij de trein. Kreeg ik de melding dat ik nog ergens ingecheckt was toen ik mij wilde inchecken bij de metro.(bij de trein is het uitchecken dus niet gelukt) Vervolgens bij de metro gelukt om in te checken maar uitchecken bij de trein ging telkens niet. Op moment dat ik mij wil inchecken voor de trein ben ik uitgecheckt.

Van Geldermalsen naar Amsterdam Amstel is het met 40% korting 6.50 en van deze kaart is 20 euro afgegaan.

Wie kan mij helpen? Hoe moet ik verder. Via de site al geprobeerd maar daar gaf die deze rit niet aan!
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 juni 2017, 10:16

Hi Anne_tjeee. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat er teveel saldo is afgeschreven 😞 Zo te lezen is er inderdaad bij NS iets misgegaan want het klopt, zoals MvanGelder al aangeeft, dat het instaptarief bij de metro € 4,00 is. Restitutie aanvragen kan via Mijn NS maar dit kan ook telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Er is waarschijnlijk iets fout gegaan met in en uit checken. Krijg je in MijnNS helemaal geen reishistorie te zien?
Normaal gezien staat er dan bijvoorbeeld alleen een check-uit, of check-in op een bepaald station.
Er is waarschijnlijk iets fout gegaan met in en uit checken. Krijg je in MijnNS helemaal geen reishistorie te zien?
Normaal gezien staat er dan bijvoorbeeld alleen een check-uit, of check-in op een bepaald station.

Ik zie nu bij de MijnNS dat het bij de metro fout is gegaan. 12:58 - 22:51 Amsterdam Amstel naar Amsterdam Amstel staat er dan. Afschrift 10,- euro
Reputatie 7
Dan is er instaptarief ingehouden, bij de betreffende vervoerders kun je je geld terugkrijgen via de klantenservice.
Maar dat instaptarief bij de metro is maar 4 euro, als het 10 euro is, is het toch bij NS mis gegaan.
Hi Anne_tjeee. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat er teveel saldo is afgeschreven 😞 Zo te lezen is er inderdaad bij NS iets misgegaan want het klopt, zoals MvanGelder al aangeeft, dat het instaptarief bij de metro € 4,00 is. Restitutie aanvragen kan via Mijn NS maar dit kan ook telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat 🙂

Reageer