Ik kon mij niet uitchecken op station wolvega en op centraal eindhoven gister. Omdat die aan gaf om dat er de weinig saldo op de kaart stond.. .hoe los ik nu het probleem op?? Vr gr Peter
uitchecken mislukt wegens de weinig saldo
Saldo opladen 🙂
En voor de gemiste uitcheck: https://www.ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html
Automatisch saldo laden via ov-chipkaart.nl activeren. Heb je nooit dit soort problemen. Hoe ben jij in Eindhoven door de poortjes gekomen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.