Melding bij uitchecken: 'please try again'. Na hierna op verschillende palen nogmaals te hebben geprobeerd uit te checken..Steeds deze melding.. Wat nu?
Melding bij uitchecken: 'please try again'. Na hierna op verschillende palen nogmaals te hebben geprobeerd uit te checken..Steeds deze melding.. Wat nu?
Beste antwoord door Daniel
Heb je je kaart lang genoeg voor de lezer gehouden? Deze melding komt namelijk vaak voor bij reizigers die wild met hun kaart voor de lezer staan te zwaaien i.p.v. hem stil te houden. En was je de enige die niet kon uitchecken of hadden andere reizigers hetzelfde probleem?
Als je de enige was zou je kaart nog defect kunnen zijn, dat kunnen ze bij een NS balie voor je testen.
Voor de gemiste check uit die je nu hebt geldt dat je bij NS Flex de klantenservice zult moeten bellen voor een correctie. Bij reizen op saldo kan het via Mijn NS of uitcheckgemist.nl
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.