beantwoord

uitchecken op Schiedam lukt niet, staat al een week op mijn ns-account dat ik niet uitgecheckt ben

Toon eerste bericht

49 reacties

Aangepast!
Aangepast!

Mooi dat het zo snel aangepast is!
Badge +3
In de inleiding op die pagina wordt nog "6 maanden" gebruikt. Daarnaast staat op deze pagina nog de tekst "Kaarthouders kunnen tot 6 maanden na reisdatum een vergeten check uit claimen."

Verder complimenten voor de snelle afhandeling 🙂
Gezien en al doorgegeven. Ik verwacht een snelle aanpassing.
Badge +3
De inleiding is aangepast, maar op deze pagina staat nog de tekst "Kaarthouders kunnen tot 6 maanden na reisdatum een vergeten check uit claimen."
De inleiding is aangepast, maar op deze pagina staat nog de tekst "Kaarthouders kunnen tot 6 maanden na reisdatum een vergeten check uit claimen."

Bedankt voor deze reminder. Ik ga het vanavond nog even doormailen Tochjo!
Het zal worden aangepast, hopelijk nog voor de jaarwisseling.
Badge +3
op deze pagina staat nog de tekst "Kaarthouders kunnen tot 6 maanden na reisdatum een vergeten check uit claimen."
Herinnering: dit is nog niet aangepast.
@Tochjo Scherp opgemerkt. Ik heb een e-mail gestuurd naar de afdeling die over de informatie op de website gaat. Hopelijk gaat dit snel aangepast worden.
Jullie hebben daar zelf ook weinig vertrouwen in, gezien zowel jij als KJ er alleen maar op hopen ? 😃
@macca728 Haha, we geloven gewoon in het goede 😉 Helaas kunnen we zelf de website niet aanpassen, dus we zijn gedwongen om maar op het goede te hopen.
Badge +3
We nemen een check in/check uit claim tot 18 maanden in het verleden altijd in behandeling. Ik heb uitstaan of we dit kunnen aanpassen op onze site.
op deze pagina staat nog de tekst "Kaarthouders kunnen tot 6 maanden na reisdatum een vergeten check uit claimen."
Het goede nieuws: de tekst op de pagina is aangepast. Het slechte nieuws: de tekst is nu nog onjuister. De termijn van 6 maanden is nu gewijzigd in 3 maanden, in plaats van 18 maanden. Kan iemand doorgeven dat de tekst "tot 3 maanden" moet worden gewijzigd in "tot 18 maanden"?
Volgens mijn collega's van de zakelijke afdeling is het 6 maanden. Particulier is en blijft het 18 maanden. Ik heb doorgegeven dat de tekst dus niet klopt.
Badge +3
Apart dat voor zakelijke klanten minder ruimhartige voorwaarden gelden. Dat zien we vaak anders, bijvoorbeeld als het gaat om het kunnen beëindigen van abonnementen. Maar goed, het zij zo.
Badge +3
We nemen een check in/check uit claim tot 18 maanden in het verleden altijd in behandeling.
Dan begrijp ik niet goed waarom in deze voorwaarden, gedateerd een kleine vier maanden na het bericht waaraan ik bovenstaand citaat heb ontleend, bij punt 6 expliciet een termijn van zes maanden wordt genoemd in plaats van 18 maanden.

Naar die voorwaarden wordt overigens op deze pagina gelinkt. Op de pagina zelf staat geen termijn genoemd, en ook op de pagina met het claimformulier niet. Ik zou het duidelijker vinden als de termijn van 18 maanden daar wel wordt vermeld.

Op deze pagina wordt ook expliciet een termijn van 6 maanden genoemd. Dat is onjuist en moet dus gecorrigeerd worden naar 18 maanden. Net als in de voorwaarden die ik eerder aanhaalde, trouwens.
Ik ga het één en ander even doorgeven Tochjo en zorgen dat waar een aanpassing nodig is, dit gedaan wordt.
Er wordt aan gewerkt Tochjo, wanneer de aanpassingen definitief zijn zal ik dit laten weten.
Ik heb nog even een reminder naar de betreffende afdeling verzonden.
Het duurde even, maar dat heeft een reden. Afgelopen maart hebben de productmanagers de voorwaarden voor geld terug bij vergeten check in/uit opgesteld. Hierin staat het volgende aangegeven:

In het geval van een Vergeten Check-Out (VCO) kunt u tot maximaal 6 maanden na de reisdatum een restitutieverzoek indienen bij NS.

De termijn hiervoor is dus 6 maanden. In de voorwaarden staat ook de datum waarop dit is weergegeven dat is 29.03.2016. Ik snap dat dit erg verwarrend over kan komen en wil daarvoor excuses aanbieden. Ik zal ervoor zorgen dat dit extra duidelijk in onze klantenservice Kennisbank zal komen. Bedankt voor je/jullie geduld.
Terechte vragen Tochjo, ik ga je deze neerleggen bij de betreffende productmanagers en vragen om een terugkoppeling. Ik heb nu direct contact met de afdeling die hierover gaat, dus verwacht een snelle terugkoppeling.
Ik heb een reminder verzonden naar mijn contactpersoon. Zodra ik meer weet laat ik dit weten.
Ik heb Miriam gevraagd navraag te doen naar de status.
Ik heb een reactie ontvangen, maar deze is nog niet volledig. De verantwoordelijke medewerkers hiervoor zijn hiermee aan de slag. Zodra ik een volledige terugkoppeling heb ontvangen zal ik deze delen. Bedankt voor jullie geduld.
Ik heb Miriam een reminder gestuurd om in dit topic een update te geven.

Reageer