Uitcheckpalen Schiedam hebben storing.
Heb hier al contact over gehad met klantenservice, krijg restitutie voor vorige week (3x)maar probleem is nog steeds niet verholpen, gisteren nl weer de melding dat ik niet in of uitgecheckt ben. Wordt duur grapje als ik hier iedere week over moet bellen. Probleem begon vanaf 13-5.
Beste antwoord door Herman NS
Hoi Bannelies,
Er zijn meerdere meldingen over station Schiedam Centrum binnengekomen en dit is gemeld aan de verantwoordelijke afdeling. Ik hoop en verwacht dat de problematiek snel is verholpen.
Verder heb ik je een bericht gestuurd om te kijken of ik je van dienst kan zijn.
Je topic is verplaatst naar het forum 'OV-chipkaart' en de titel is een beetje aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Er zijn meerdere meldingen over station Schiedam Centrum binnengekomen en dit is gemeld aan de verantwoordelijke afdeling. Ik hoop en verwacht dat de problematiek snel is verholpen.
Verder heb ik je een bericht gestuurd om te kijken of ik je van dienst kan zijn.
Je topic is verplaatst naar het forum 'OV-chipkaart' en de titel is een beetje aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Vriendelijke groet,
Herman NS