beantwoord

Uitchecken station Blaak, teveel saldo afgeschreven

• 8 mei 2014
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Gisteren een treinreis gemaakt naar station Rotterdam Centraal en van daaruit naar Station Blaak. Ik was in het bezit van een dagkaart vaste klant (papieren versie). Aangekomen op Station Blaak was het niet mogelijk om bij de uitgang te komen zonder eerst uit te checken met een ov-chipkaart. Dit betekende dat ik extra kosten heb gemaakt terwijl mijn dagkaart gedurende de dag in geheel Nederland geldig was. Is het een optie om informatie hierover te geven als de NS dagkaarten vaste klant aanbiedt?
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 mei 2014, 17:51

Welkom op het forum KarinB!

Zou je mij in een DM je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer van je OV-chipkaart, rekeningnummer en tenaamstelling kunnen doorgeven? Dan kan ik even voor je kijken of er bij ons teveel saldo is afgeschreven van je OV-chipkaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De poortjes worden in principe nu nog gesloten als proef en vaak staan er ook mensen om te assisteren. Ik zou wat u is overkomen even met een van de moderators van NS opnemen. Dat zijn medewerkers van NS en die hebben de mogelijkheid er ook wat aan te doen. U had mogelijk ook kunnen inchecken en meteen weer uitchecken maar dat kan alleen als u dat op de juiste wijze doet. Ik zou als ik u was even wachten tot een moderator contact met u opneemt. Ze kijken hier een paar keer per dag.
Reputatie 6
Badge +2
Als je de verkeerde trap neemt kom je inderdaad voor gesloten metropoortjes.
Welkom op het forum KarinB!

Zou je mij in een DM je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer van je OV-chipkaart, rekeningnummer en tenaamstelling kunnen doorgeven? Dan kan ik even voor je kijken of er bij ons teveel saldo is afgeschreven van je OV-chipkaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer