beantwoord

Uitcheckmelding op paaltjes - beter onderscheid met voorgaande klant

• 13 juni 2015
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Reputatie 2
Al enige tijd reis ik nu op een TrajectVrij abonnement en ondertussen is diverse keren hetzelfde voorgekomen: wanneer er een klant voor mij loopt die hetzelfde abonnement heeft en hetzelfde paaltje gebruikt is het voor mij bijna niet te zien of ik nu zelf uitcheck of dat ik nog de melding van die voorgaande klant zie.
Immers, bij TrajectVrij is die uitcheckmelding voor iedereen hetzelfde. Er wordt immers geen saldo getoond dat eigenlijk altijd wel per persoon anders zal zijn maar alleen "Uitgecheckt - Traject Vrij". Is het misschien mogelijk om dat visueel wat zichtbaarder te maken?
Laatst namelijk daadwerkelijk een check-out gemist doordat mijn kaart nog niet gelezen bleek en de melding van de reiziger voor mij nog op het display stond. (Dat is ondertussen al wel netjes hersteld overigens)

En ja, ik weet dat je ook aan een geluidssignaal zou kunnen horen. Alleen is dat niet echt een optie wanneer er net een trein leegstroomt en er een soort van orkest aan uitcheckgeluidjes klinkt. De bewuste dag waren er ook nog twee paaltjes in de buurt op hol geslagen, dus dat gaf een alles overstemmende rotherrie. En even wachten nemen de reizigers achter me ook niet in dank af, het stroopt namelijk altijd al flink op in het gangetje vanaf perron 1/2 in Amersfoort.
icon

Beste antwoord door Charon NS 15 juni 2015, 09:48

Beste Daniel, dank voor je feedback! Ik heb er een notitie van gemaakt en dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat! Wellicht kan het 'in de toekomst' aangepast worden. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Beste Daniel, dank voor je feedback! Ik heb er een notitie van gemaakt en dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat! Wellicht kan het 'in de toekomst' aangepast worden. 🙂

Reageer