beantwoord

Uitchekken verkeerde station

• 16 april 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb vandaag (zondag 16 april) bij het verkeerde station ingecheckt. Ik wou weer uitchecken maar dit kon niet. Ik heb verder niet met een trein gereisd. Hoe kan ik me geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 16 april 2017, 17:37

Mogelijk probeerde u bij hetzelfde paaltje weer uit te checken, u moet dan even wachten, bij mijn weten bij NS 100 seconden. Bij een poortje of een ander paaltje kunt u meteen weer uitchecken. Dan kost het per saldo niks. U kunt nu het beste even contact opnemen met Klantenservice: 030 7515155.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk probeerde u bij hetzelfde paaltje weer uit te checken, u moet dan even wachten, bij mijn weten bij NS 100 seconden. Bij een poortje of een ander paaltje kunt u meteen weer uitchecken. Dan kost het per saldo niks. U kunt nu het beste even contact opnemen met Klantenservice: 030 7515155.
Nee, dat was niet het geval. Ik moest nsar de AH to go. Dus alleen het station in. Op de terugweg drie keer geprobeerd uit te checken. Uiteindelijk achter iemand anders asngelopen om er toch maar uit te komen. Msar vergeten dat ik dus niet uitgechecked had.
Bivendien is dat station op een behoorlijke afstand van ins huis dus "even" terug is geen optie.
Reputatie 7
Badge +4
Uiteindelijk achter iemand anders asngelopen om er toch maar uit te komen.

Dat is dus niet verstandig geweest. Sowieso niet want het kan u nog een boete kunnen opleveren van negentig euro ook. Zelfs honderdveertig euro als u binnen de poortjes geen geldig kaartje zou hebben. U had beter even op de serviceknop kunnen drukken dat is vaak goedkoper 😉 Als u niet al te vaak geld terug heeft gevraagd, is Klantenservice u mogelijk ter wille.
Hallo Roxanna en welkom op het forum.

Vervelend dat je geld bent verloren tijdens het uitchecken. Zoals Thom aangeeft, kun je het beste contact met ons opnemen, zodat we het kunnen nakijken.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Reageer