beantwoord

Uitgecheckt bij NS ipv GVB metro

Gister heb ik bij Amsterdam Amstel ipv bij de metro UIT poortjes uitgecheckt per ongeluk bij de NS UIT poortjes uitgecheckt, hierdoor is er 10 euro van mijn OV afgeschreven. Bij mijn reishistorie zie ik de fout staan (10 euro niet in/uitgecheckt), echter kan ik daar geen claim van indienen. Is dit een kwestie van tijd en kan ik later nog een claim indienen, of wat kan ik er verder aan doen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2014, 14:24

Hallo Casianodimurlo,

Zoals Thom al aangeeft kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Ik kan dit ook voor je doen. Kun je dan je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht sturen?

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

14 reacties

geregeld, bedankt
Hallo femke29. Voor restitutie van het GVB wil ik je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice van GVB.
Beste Inge,

mijn vriend en hebben vandaag per ongeluk niet uitgecheckt bij de ns op station Duivendrecht, maar zijn door een GVB poortje naar buiten gegaan en hebben hiermee blijkbaar ingecheckt bij de GVB. Toen we later op de dag vanaf Bijlmer arena weer terug naar huis wilde checkte we gek genoeg uit bij de ns. Toen kwamen we er dus eigenlijk pas achter wat er verkeerd was gegaan. Zou is onze vraag of we de 4 euro die is afgeschreven bij ons beide terug kunnen krijgen omdat we dus helemaal niet hebben gereisd met GVB.
Mvg Femke
Fijn om te lezen, Peter! 🙂
Dat is al gebeurd. Tevens heb ik het teveel betaalde op mijn rekening terug gekregen.
@peterstrackvanschijndel: Heb je inmiddels een claim kunnen indienen voor restitutie i.v.m. de vergeten check-uit of kan ik je hier nog mee helpen?
Ik heb zoiets ook gehad. Ik moest wachten tot de volgende dag 14:00 uur, voor het indienen van mijn claim.
Gister heb ik bij Amsterdam Amstel ipv bij de metro UIT poortjes uitgecheckt per ongeluk bij de NS UIT poortjes uitgecheckt, hierdoor is er 10 euro van mijn OV afgeschreven. Bij mijn reishistorie zie ik de fout staan (10 euro niet in/uitgecheckt), echter kan ik daar geen claim van indienen. Is dit een kwestie van tijd en kan ik later nog een claim indienen, of wat kan ik er verder aan doen?

Alvast bedankt
Hetzelfde verhaal met mijn. 😞 😞
Hallo PatriciaSara,

In dit geval kun je mij een persoonlijk bericht toesturen. Wil je in je bericht je NAW-gegevens, geboortedatum, rekeningnummer, reisdatum en een korte probleemomschrijving vermelden?

Vriendelijke groet,
Herman
Volgens mij is Marjan met vakantie, ze is hier voor het laatst 11 dagen geleden geweest.
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem!
Alleen precies andersom!
Ik reisde met de trein, maar heb perongeluk uitgecheckt bij een gvb poortje (dus eigenlijk bij gvb ingecheckt en niet bij NS uitgecheckt)
Marjan, zou jij misschien ook contact voor mij op kunnen nemen met de klantenservice?
Groeten,
Patricia
quote=Marjan NS]Hallo Casianodimurlo,

Zoals Thom al aangeeft kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Ik kan dit ook voor je doen. Kun je dan je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht sturen?

Groet,
Marjan[/quote]
Hallo Casianodimurlo,

Groet,
Marjan
Reputatie 7
Badge +4
U kunt bij een enkele vergissing uw geld terugkrijgen. Dit gaat via de servicedesk van NS, mogelijk pakt een moderator het hier op.

Reageer