Uitgecheckt i.p.v. ingecheckt (10 euro kwijt)

• 23 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 511 Bekeken

Zojuist op Amsterdam Centraal heb ik mijn ov chipkaart per ongeluk voor het uitcheckpaaltje gehouden ipv voor het inchecken. Hierdoor is er 10 euro van mijn ov chipkaart afgeschreven, terwijl ik nog niet gereisd had. Kan ik dit bedrag terugkrijgen?
Heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar deze nam niet op.

10 reacties

Beste Deniecelaanen, Van harte welkom op het NS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat er iets is misgegaan met het inchecken. Ik kan je gegevens 24 uur later inzien, dus ik kan je hier maandag mee verder helpen. Je mag je me alvast je NAW-gegevens, OV-Chipkaartnr. en Ibannr. toesturen in een privébericht.

Goede reis! Daarnaast heb ik je topic verplaatst naar 'OV-Chipkaart' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Ah prima. Wat zijn de NAW gegevens?
Ik kan op de een of andere manier je niet aanklikken om een privebericht te sturen
NAW-gegevens zijn naam, adres en woonplaats. Je klikt op mijn naam en daarna op 'Stuur privébericht'.
Het is mij precies hetzelfde vandaag gebeurd. Ik stuur alvast mijn gegevens.
Ik heb nog geen reactie ontvangen van je Susan! Ik heb je wel al mijn gegevens gestuurd!
Ik heb nog geen reactie ontvangen van je Susan! Ik heb je wel al mijn gegevens gestuurd!

Susan heeft zaterdag tot 17:00 gewerkt en is sindsdien niet meer op het forum gesignaleerd.
Geen enkele moderator werkt 24/7, zelfs Susan niet.
Zou het misschien kunnen zijn dat ze een paar dagen vrijaf heeft ?
Gewoon even geduld oefenen, Susan komt er best wel op terug zodra ze weer op het forum actief is.

En mocht je dat geduld niet kunnen opbrengen, dan gewoon de Klantenservice even bellen (030 751 51 55)
Bedankt Hertog, maar ik ben er inderdaad weer. 😉 Daarnaast heeft Hertog een punt dat ik graag nog even wil aanstippen: Indien je graag sneller geholpen wil worden, dan is onze klantenservice of ons Twitterkanaal het medium waar je het beste gebruik van kunt maken.

Ik heb jullie allebei een privébericht gestuurd, Deniecelaanen en GilbertBie.
Ik heb ook uitgecheckt ipv in te checken nadat ik zaterdag met de Thalys op Rotterdam Centraal aankwam. Ik wist niet dat er verschil zat in de poortjes, maar er werd 10 euro afgeschreven wegens uitchecken zonder inchecken. Graag zou ik dit bedrag terug krijgen.
Ik heb ook uitgecheckt ipv in te checken nadat ik zaterdag met de Thalys op Rotterdam Centraal aankwam. Ik wist niet dat er verschil zat in de poortjes, maar er werd 10 euro afgeschreven wegens uitchecken zonder inchecken. Graag zou ik dit bedrag terug krijgen.

Ook voor jou geldt dat je mij een privéberiicht kan sturen met je gegevens over je reis, NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnr.

Reageer