Uitgecheckt i.p.v. ingecheckt, hoe krijg ik het teveel afgeschreven saldo terug?

• 18 augustus 2014
  • 9 reacties
  • 449 Bekeken

Zaterdag bij mijn reis van Barendrecht naar Rotterdam Stadion, heb ik per ongeluk mijn chipkaart voor een uitcheckpaal gehouden ipv bij een incheck en werd er gelijk € 20 vanaf geschreven. Hoe kan ik dit geld terug krijgen?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer. Bij de poortjes is het aan de ene kant inchecken en aan de andere kant uitchecken. Bij de paaltjes kun je zowel in- als uitchecken. NS kan in dit geval coulance toepassen.
Welkom op het forum tscholtes!

Als je nog geen contact hebt opgenomen met de telefonische Klantenservice help ik je graag verder. Kan je mij in dat geval een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, IBAN + tenaamstelling?

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
bij Rotterdam Stadion heb je toch geen poortjes ? En geen palen, maar daar kan het niet fout gaan...
In Barendrecht wel, daar staan poortjes en kan het helaas nog fout gaan, volgens mij is de topicstarter vanaf Barendrecht naar Rotterdam Stadion gereisd, dus is het in Barendrecht verkeerd gegaan.
Klopt inderdaad, in Barendrecht is het fout gegaan.
Dat gebeurd helaas vaker, zodra de poortjes gesloten zijn kan het gelukkig niet meer fout gaan en ik las al dat Inge het verder heeft opgepakt, dus ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Dit is super opgelost door NS!
Welkom op het forum tscholtes!

Als je nog geen contact hebt opgenomen met de telefonische Klantenservice help ik je graag verder. Kan je mij in dat geval een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, IBAN + tenaamstelling?

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Beste Inge NS, ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij mijn treinreis gisteren van Duivendrecht naar Zoetermeer. Heb verscheidene keren gebeld naar het klantenservice nummer van NS maar kreeg iedere keer niemand aan de lijn...
Beste Awien, zou je mij een privébericht kunnen sturen zodat ik je hiermee kan helpen? Alvast bedankt!

Reageer