beantwoord

Uitgecheckt in plaats van ingecheckt - 10 euro boete

• 11 december 2016
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Hoi! Ik heb gisteren op Amsterdam centraal eerst ingecheckt en toen wilde ik checken of ik wel was ingecheckt (want even iets kopen in de Albert Heijn en toen checkte ik uit! Nu heb ik 10 euro betaald zonder ergens heen te zijn gegaan..!

Ik hoor graag of hier iets aan gedaan kan worden.

Vriendelijke groet,
Yaël
icon

Beste antwoord door Tamzin 11 december 2016, 12:53

Als U nog buiten de poortjes was dan is dat zg. uitchecken een tweede incheck geweest. De poortjes hebben namelijk een in- en een uitcheckkant. En als U twee keer hebt ingecheckt bent U inderdaad €10 kwijt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als je incheckt en op hetzelfde station binnen een uur uitcheckt, is er geen instaptarief en dus geen - €10,-. Heb je zeker wel eerst ingecheckt?
Reputatie 7
Badge +3
Als U nog buiten de poortjes was dan is dat zg. uitchecken een tweede incheck geweest. De poortjes hebben namelijk een in- en een uitcheckkant. En als U twee keer hebt ingecheckt bent U inderdaad €10 kwijt.
Hallo Yaelvds en welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht het inderdaad zo zijn dat er €10 extra is afgeschreven dan kunnen zij dit voor je rechtzetten. Je kunt telefonisch contact opnemen via 030 -751 51 55, via Facebook of Twitter of morgenvroeg om 08.00 uur weer via onze Live Chat.

Reageer