beantwoord

Uitgecheckt in plaats van ingecheckt

• 28 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Vorige week had ik me naar alle waarschijnlijkheid uitgecheckt in plaats van ingecheckt, omdat ik niet wist dat dit mogelijk was ging ik er van uit dat ik me vergeten had om uit te checken (wat ik me niet kan herinneren).
Vorige week ook een nieuwe persoonlijke ov-kaart gehaald ivm januari weer start met school, dus vandaag netjes opgeladen en tot m,n grote verbazing bij m,n terug reis gebeurd dit weer en kwam er toen gelijk achter dat er aparte in en uitcheck punten zijn.
Hoe krijg ik m,n geld terug?
icon

Beste antwoord door Inge NS 29 oktober 2015, 15:36

Welkom op het forum marviinnn!
Vervelend om te lezen dat je tot twee keer toe het instaptarief bent kwijtgeraakt door een check-in aan de verkeerde kant van het poortje. Ik wil je aanraden om online restitutie aan te vragen of contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum marviinnn!
Vervelend om te lezen dat je tot twee keer toe het instaptarief bent kwijtgeraakt door een check-in aan de verkeerde kant van het poortje. Ik wil je aanraden om online restitutie aan te vragen of contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Ik heb net 2 keer het online restitutie formulier ingevuld alleen kon hier niet aangeven dat ik me had uitgechecked ipv ingechecked

Reageer