Hallo, ik was een tijdje geleden met de trein naar Amsterdam Amstel gereisd en toen heb ik daar per ongeluk ingecheckt bij de metro ipv uitgecheckt bij de ns. Vervolgens is er geld van mijn moeders rekening afgehaald omdat ik vergeten zou zijn uit te checken (zowel de treinreis als de niet gemaakte metro rit). Nu kan ik via uitcheckgemist.nl wel mijn geld terug vragen voor de treinreis maar niet voor de metrorit. Dit komt omdat je je vertrek en aankomstpunt eerst moet invullen voordat je verder kan, maar aangezien ik nooit in de metro heb gezeten kan ik daar niets invullen. Wat kan ik doen om alsnog mijn geld terug te krijgen?
Beste antwoord door iMark
Contact opnemen met de klantenservice van GVB: https://www.gvb.nl/klantenservice
Het is mij niet helemaal duidelijk via welk poortje jehet station hebt verlaten. Normaal gesproken zou het GVB-poortje niet moeten opengaan als er geen incheck bij GVB is geregistreerd. Je had een foutmelding moeten krijgen om uit te checken bij NS.