uitloggen

  • 23 October 2022
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Vandaag ben ik van Amsterdam Zuid naar Zwolle gereisd. Daar aangekomen kon ik niet uitloggen op station Zwolle. Na verschillende pogingen ben ik maar achter iemand gaan staan en zo het station verlaten. 2 Minuten   later ben ik terug gegaan en kon toen wel inloggen en ben dus vervolgens weer uitgelogd. Mijn vraag is ben ik nu wel afgemeld toen ik aankwam op station Zwolle of niet


4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Niet uitchecken in Zwolle zal je een reis tegen instaptarief kosten, met een abonnement op saldo kost je dat dan €10, bij NS Flex €20. Bij Dal/Weekend Vrij op saldo kost het je niets.

Later nogmaals inchecken en binnen 60 minuten weer uitchecken is gratis (incheck geannuleerd).

Zwolle heeft wel poortjes voor verschillende vervoerders, geel voor NS en blauw voor Arriva/Blauwnet.

Je kunt het nakijken op https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-en-gebruik/gebruik/hoe-maak-ik-een-declaratieoverzicht-3.htm (zie Reishistorie) daar staan al je transacties.

Vandaag ben ik van Amsterdam Zuid naar Zwolle gereisd. Daar aangekomen kon ik niet uitloggen op station Zwolle. 

Waarschijnlijk heb je dan geprobeerd bij een poortje van Blauwnet uit te checken en dat kan niet als je bij NS bent ingecheckt.

Badge +3

Geven Blauwnet poortjes op Zwolle een melding wegens NS incheck dan?

Ze moeten natuurlijk wel open gaan eigenlijk.

Reputatie 7
Badge

Geven Blauwnet poortjes op Zwolle een melding wegens NS incheck dan?

Ja, dat doen ze.

Reageer