beantwoord

Uploaden foto nieuwe ov chipkaart

• 16 mei 2018
  • 7 reacties
  • 475 Bekeken

Van de NS heb ik gisteren een brief ontvangen met het verzoek om een nieuwe pasfoto up te loaden zodat mijn bijna verlopen pas kan worden vernieuwd. Nu wil ik dat doen op de website van de NS met een gekleurde pasfoto maar wanneer ik verder ga blijft de foto in het voorbeeldpasje en ook in het scherm daarna grijs (zwart/wit). Blijft dit zo of wordt mijn foto gewoon als gekleurd gebruikt op deze nieuwe pas?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Chiel NS 16 mei 2018, 14:15

Hoi NatasjavdHengel, welkom op het NS Serviceforum!

Maak je geen zorgen, de foto zal eerst in grijstinten weergegeven worden, maar uiteindelijk krijg je hem gewoon in kleur aangeleverd. Succes!
Bekijk origineel

7 reacties

Maak je geen zorgen, de foto zal eerst in grijstinten weergegeven worden, maar uiteindelijk krijg je hem gewoon in kleur aangeleverd. Succes!
Hallo Chiel,

Bedankt voor je snelle reactie, kan ik hem meteen bestellen!
Reputatie 5
Badge

Is dat zo? Ik heb recentelijk nog via NS een OV-chipcard aangevraagd, maar deze heeft gewoon de foto in grijstinten gekregen, terwijl ik een kleuren foto heb geüpload.
ik heb denk ik mijn eigen foto geupload en eerst die van mijn zoon, Nu weet ik dus niet wat er mis is gegaan want je kan de info nergens meer terug halen. Ook ben ik mijn referentie nummer kwijt om mijn eigen te up loaden dus hoe kan ik mijn eigen ov nog aanpassen met een nieuwe foto
Goedemiddag miek83 en welkom bij de NS Community!

Je kunt in dit geval het beste even contact op nemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen dan meekijken wat er precies aan de hand is. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Ik heb een brief gehad dat ik vóór 21 juli mijn pasfoto moet uploaden voor nieuwe OV-pas. Dat probeer ik net te doen (15 juli dus) en krijg de melding:
“Helaas is de termijn voor het bij NS aanleveren van uw pasfoto verstreken. Wij kunnen deze niet meer verwerken. U dient uw pasfoto nu aan te leveren bij OV-chipkaart.nl en daar zelf uw nieuwe OV-chipkaart te bestellen. Dit kan via ov-chipkaart.nl.”

Waar gaat dit mis?

Hoi 10Mirjam10 en welkom op onze NS Community! Geen flauw idee hoe dit kan, dat zou gewoon moeten werken. Erg vervelend. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice, zodat ze met je kunnen kijken naar een oplossing.

Reageer