beantwoord

Vaste klantenvoordeel??

  • 27 februari 2016
  • 4 reacties
  • 740 Bekeken

Reputatie 2
Lees hier verschillende berichten van mensen die mail kregen over dagkaarten NS voor 12,50. Hoe kan het dat ik zo'n mail niet krijg?? Bijna 15 jaar Voordeelurenkaart, maak zeer geregeld gebruik van NS. Hoezo "vaste-klantenvoordeel?? "
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 februari 2016, 09:56

NS stuurt aanbiedingen vaak naar een deel van haar abonnementhouders om de drukte in de treinen te spreiden. Nu zal dat met deze specifieke aanbieding wel meevallen, maar er is bijvoorbeeld ook een aanbieding waarbij reizigers tegen een klein bedrag eerste klas mogen reizen. Als iedereen op hetzelfde moment die aanbieding krijgt, dan wordt het in de eerste klas opeens een stuk drukker. Door aanbiedingen niet naar alle abonnementhouders tegelijk te sturen, wordt dit voorkomen.



Dat gezegd hebbende: het zou kunnen zijn dat NS heeft geregistreerd dat u geen aanbiedingen wilt ontvangen. U kunt dit zelf controleren in Mijn NS, bij Mijn gegevens, of door contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
NS stuurt aanbiedingen vaak naar een deel van haar abonnementhouders om de drukte in de treinen te spreiden. Nu zal dat met deze specifieke aanbieding wel meevallen, maar er is bijvoorbeeld ook een aanbieding waarbij reizigers tegen een klein bedrag eerste klas mogen reizen. Als iedereen op hetzelfde moment die aanbieding krijgt, dan wordt het in de eerste klas opeens een stuk drukker. Door aanbiedingen niet naar alle abonnementhouders tegelijk te sturen, wordt dit voorkomen.

Dat gezegd hebbende: het zou kunnen zijn dat NS heeft geregistreerd dat u geen aanbiedingen wilt ontvangen. U kunt dit zelf controleren in Mijn NS, bij Mijn gegevens, of door contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Reputatie 2
Bedankt voor je antwoord, ik heb het gelijk veranderd in "Mijn gegevens" . Zou het fijn vinden om dit soort aanbiedingen gewoon wel te krijgen, maak nogal eens lange ritten ,en dan is zo'n kaartje toch wel heel handig, en goedkoop.Hopen maar dat er snel weer zo'n aktie komt.
Reputatie 4
Lees hier verschillende berichten van mensen die mail kregen over dagkaarten NS voor 12,50. Hoe kan het dat ik zo'n mail niet krijg?? Bijna 15 jaar Voordeelurenkaart, maak zeer geregeld gebruik van NS. Hoezo "vaste-klantenvoordeel?? "
De hele gang van zaken met deze dagkaarten is inderdaad buitengewoon kwalijk. Sommige mensen kunnen ze wel krijgen en andere mensen niet, het is pure willekeur.

Mijn ouders hebben al 25 jaar een voordeelurenaart en krijgen nooit een aanbieding ondanks dat ze die optie niet geblokkeerd hebben. Mijn zwager die nog nooit een NS-abonnement heeft gehad kreeg plotseling wel gratis upgrade kaartjes voor de eerste klas, waarschijnlijk omdat NS zijn emailadres had omdat hij ooit een keer een e-ticket naar Schiphol had gekocht voor mijn zus.
Reputatie 2
Lees hier verschillende berichten van mensen die mail kregen over dagkaarten NS voor 12,50. Hoe kan het dat ik zo'n mail niet krijg?? Bijna 15 jaar Voordeelurenkaart, maak zeer geregeld gebruik van NS. Hoezo "vaste-klantenvoordeel?? "
De hele gang van zaken met deze dagkaarten is inderdaad buitengewoon kwalijk. Sommige mensen kunnen ze wel krijgen en andere mensen niet, het is pure willekeur.


Mijn instellingen stonden inderdaad zo dat ik via mail geen aanbiedingen kon krijgen,dus dat heb ik veranderd.Ik ben wel van mening dat alle vaste klanten zulke aanbiedingen zouden moeten krijgen, dat zijn de mensen die de NS nog op de been houden.Van nieuwe klanten kun je niks verwachten,met alle problemen bij de NS. Dus NS: beloon je vaste klanten wat vaker!

Reageer