beantwoord

Veolia incheck poortjes

  • 3 maart 2016
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Het is erg vervelden als je s'morgens je trein wilt halen, maar zodra je wilt inchecken met je OV het poortje van de Veolia niet werkt. Ik heb dus een retourkaartje naar Venlo moeten kopen omdat ik anders de boete in de trein moest betalen. Toen ik weer van Venlo naar Roermond reisde, probeerde ik een keer in te checken en toen deed mijn OV het wel weer. Kan ik dit geld ook weer terug krijgen of hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 3 maart 2016, 20:51

Hallo ivanna991, welkom op het NS Serviceforum! Wat vervelend dat je niet kon inchecken. Aangezien dit bij een poortje van Veolia is gebeurd zul je je claim bij hen neer moeten leggen in plaats van bij NS. Je kunt hier contact opnemen met Veolia.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo ivanna991, welkom op het NS Serviceforum! Wat vervelend dat je niet kon inchecken. Aangezien dit bij een poortje van Veolia is gebeurd zul je je claim bij hen neer moeten leggen in plaats van bij NS. Je kunt hier contact opnemen met Veolia.
Heey Moderator, bedankt voor deze informatie.Dit zal mij zeker meer op weg helpen.
Graag gedaan! Succes verder 🙂

Reageer