beantwoord

Vergeten check uit gecorrigeerd maar geen korting gekregen

• 19 maart 2019
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Op 18 maart ben ik om 08:58 ingechekt in hilversum met 40 procent korting eerste klas. Om 09:00 de sprinter genomen naar hilversum sportpark, hier aangekomen vergeten uit te checken. Nu een claim ingediend. De ritprijs zou 2.38 moeten zijn. Maar volgens NS koste dexe rit 3,96. En krijg ik dus minder geld terug dan zou moeten. Nu gaat het om nog geen 1,70, maar geheel netjes vind ik dit niet.

icon

Beste antwoord door Jouke NS 19 maart 2019, 21:26

Wanneer je een vergeten check uit laat corrigeren via uitcheckgemist.nl of je Mijn NS account wordt er geen rekening gehouden met eventuele korting van een abonnement. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze Klantenservice, Dardo van den Boogaard. Zij kunnen je een aanvullende restitutie geven voor de gemiste korting. Je kunt het beste contact opnemen via Social Media of de Live Chat voor een snelle reactie.
Bekijk origineel

2 reacties

Wanneer je een vergeten check uit laat corrigeren via uitcheckgemist.nl of je Mijn NS account wordt er geen rekening gehouden met eventuele korting van een abonnement. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze Klantenservice, Dardo van den Boogaard. Zij kunnen je een aanvullende restitutie geven voor de gemiste korting. Je kunt het beste contact opnemen via Social Media of de Live Chat voor een snelle reactie.
Badge +3
Voor het inchecken geldt inderdaad een marge van 5 minuten, dus vanaf 8:55 reis je dan met korting.

Wellicht houdt het in/uitcheck gemist restitutiesysteem daar totaal geen rekening mee, en berekent de rit als spits/voltarief wegens een incheck om 8:58? 🤔

Reageer