beantwoord

Vergeten check-uit Traject Vrij

• 12 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

Sinds juli moet ik met mijn trajectkaart in en uit checken, dit gaat meestal goed maar ben het blijkbaar ook 1 x vergeten.
Online lees ik omdat dit nieuw is er tijdelijk maar 1 ct in rekening wordt gebracht omdat het allemaal nog moet wennen.
Maar in mijn ns app op mn telefoon, staat dat ik 9,43 moet betalen? En via de app kan ik ook niet uit checken of geld terug vragen?
Graag hoor ik een makkelijke en snelle manier om te controleren of het uitchecken goed is gegaan en hoe ik mijn geld terug kan krijgen.
icon

Beste antwoord door Hertog 12 augustus 2014, 13:54

De snelste en gemakkelijkste manier om te controleren of het uitchecken goed gegaan is, is om de kaart even uit te lezen bij een kaartautomaat.

De snelste manier om een mogelijke restitutie te regelen is om de Klantenservice te bellen (030 751 51 55).

Iets minder snel is even wachten tot een moderator op dit forum uw bericht leest en contact met u opneemt om vervolgens met u aan de slag te gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

De snelste en gemakkelijkste manier om te controleren of het uitchecken goed gegaan is, is om de kaart even uit te lezen bij een kaartautomaat.

De snelste manier om een mogelijke restitutie te regelen is om de Klantenservice te bellen (030 751 51 55).

Iets minder snel is even wachten tot een moderator op dit forum uw bericht leest en contact met u opneemt om vervolgens met u aan de slag te gaan.
Welkom op het forum iwagenaar!

Als je nog geen actie hebt ondernomen, help ik je graag verder. Je mag mij in dat geval een priv├ębericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, IBAN + tenaamstelling.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer