beantwoord

Vergeten in te checken

• 4 januari 2016
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Ik was onlangs in Amsterdam en wilde inchecken bij Amsterdam Horendrecht, dat lukte niet doordat mijn saldo te laag was. Het oplaadpunt zat binnen de poortjes. Ik heb € 10 opgeladen en moest weer uit de poortjes, daardoor checkte ik uit, waardoor het apparaat dacht dat ik vergeten was in te checken. Daardoor kreeg ik een boete van € 10. Hoe kan ik dit terugvragen?
icon

Beste antwoord door Thom 4 januari 2016, 18:47

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met Klantenservice 030 7515155. Lokaal tarief, ze zijn dag en nacht aanwezig.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met Klantenservice 030 7515155. Lokaal tarief, ze zijn dag en nacht aanwezig.
Oke, dankje voor de tip!
Beste marijkeklos,

Welkom op het NS Serviceforum. Wanneer er iets niet goed is gegaan met in- en/of uitchecken kan je contact opnemen met de NS Klantenservice. Er zijn verschillende wegen om in contact te komen, o.a. via de telefoon, chat of e-mail. Wanneer er een check uit openstaat kun je dit ook zelf regelen via Mijn NS, in dit geval is dat dus niet mogelijk. Zowel anonieme als persoonlijke ov-chipkaarten kun je koppelen aan een account.

Reageer