beantwoord

Vergeten in te checken

• 12 april 2017
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Beste NS, vanavond ben ik op en neer gegaard van Amersfoort naar Amersfoort vathorst. Een ritje van een paar minuten. Ik denk dat ik vergeten ben in te checken want bij het uit checken werd opeens 20 euro afgeschreven. Waarschijnlijk door die regebui helemaal vergeten. Kan ik dat nog terug vragen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 april 2017, 10:47

Welkom op het NS Serviceforum, T konig :)

Kan gebeuren inderdaad! Je kan dit zelf rechtzetten via Mijn NS onder het kopje "Mijn reishistorie (trein)".
Zoals Sildestops al aangaf is dit ook via onze klantenservice mogelijk. Telefonisch (030-7515155) en via Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Hier vind je de andere contactmogelijkheden.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, T konig :)

Kan gebeuren inderdaad! Je kan dit zelf rechtzetten via Mijn NS onder het kopje "Mijn reishistorie (trein)".
Zoals Sildestops al aangaf is dit ook via onze klantenservice mogelijk. Telefonisch (030-7515155) en via Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Hier vind je de andere contactmogelijkheden.
Reputatie 7
Je kunt het best even bellen met 030-7515155 (24/7) houd dan even je kaartgegevens bij de hand zodat de klantenservice even mee kan kijken. Normaal gezien kun je 3x per jaar een foutieve check in of uit rechtzetten 🙂

Reageer