beantwoord

vergeten in te checken

• 12 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

ik ben op station purmerend weidevenne vergeten in te checken waardoor bij het uitchecken op lelylaan 10 euro van mijn kaart is afgetrokken. Is er een mogelijkheid dat ik een gedeelte van het geld nog terug krijg?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 augustus 2017, 17:56

U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Badge +3
Wacht met bellen tot minimaal 24 uur na de gemiste incheck, want anders is die misschien nog niet zichtbaar in het systeem.

Via contactformulier normaal binnen 5 dagen, of anders krijg je automatisch bericht dat het langer duurt. Vermeld dan in ieder geval je naam, geboortedatum, ov-chipkaartnummer, adres en bankrekeningnummer. En de reis die je maakte met datum en (vertrek/aankomst)tijd.

Reageer