beantwoord

Vergeten in te checken

  • 25 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

Hi,

Vandaag ben ik zoals de meeste mensen vroeg opgestaan om naar werk te gaan. Uit haast heb ik mijn saldo besteld via de site om vervolgens meteen bij de automaat (Krommenie-Assendelft) te kunnen opladen. Dit heb ik dan ook gedaan. Echter toen ik zag dat mijn trein was uitgevallen was ik helemaal vergeten dat ik niet heb ingecheckt. Met de gedachte dat ik gewoon heb ingecheckt ben ik de volgende trein in gegaan. Bij het uitchecken op Amsterdam centraal zag ik tot mijn verbazing dat er €10 eraf is gegaan en kreeg ik te horen dat ik me niet heb ingecheckt.

Weet er iemand of ik dit geld nog terug kan vragen en gewoon de normale reistarief kan betalen? Ik heb verder een altijd voordeel abonnement.

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Thom 25 oktober 2017, 09:31

Het is volgens het boekje gegaan. Het kan een keer gebeuren. Neem even contact op met Klantenservice en leg het voor.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is volgens het boekje gegaan. Het kan een keer gebeuren. Neem even contact op met Klantenservice en leg het voor.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Goedemorgen Sansann en welkom op het NS Forum,

Dit kan, zoals Thom al aangaf, een keer gebeuren. Spijtig is het zeker, maar wij gaan hier erg coulant mee om. Laat je ons weten hoe het contact is verlopen?
Bedankt voor de tips! Ik heb met de klantenservice contact opgenomen via de chat en ben goed geholpen. Wat ik te veel heb betaald krijg ik gelukkig terug!
Reputatie 7
Badge +4
Mooi zo!

Reageer