beantwoord

vergeten in te checken

  • 29 januari 2018
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Op mijn aanvraag voor restitutie vanwege vergeten incheck krijg ik bericht dat ik € 0,00 ontvang, omdat het instaptarief ook € 0,00 was. Dit klopt niet, volgens mijn reishistorie is er wel degelijk € 10,00 afgeboekt. Kan dit rechtgetrokken worden?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 januari 2018, 14:05

Vervelend. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Gaat dit toevallig om een dubbele incheck? Het komt vaak voor dat reizigers dan het oorspronkelijke eindstation invullen terwijl de reis al is geregistreerd.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Vervelend. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Gaat dit toevallig om een dubbele incheck? Het komt vaak voor dat reizigers dan het oorspronkelijke eindstation invullen terwijl de reis al is geregistreerd.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer