beantwoord

Vergeten in te checken en wel uitgecheckt

• 14 juli 2017
  • 5 reacties
  • 980 Bekeken

Ik reisde 13-07-2017 van Dordrecht station naar Rotterdam Centraal en heb mijn OV chipkaart met 20€ opgeladen en ben vergeten in te checken. Heb in Rotterdam wel uitgecheckt maar dit bleek dus inchecken te zijn. Op mijn terugreis had ik te weinig saldo op mijn kaart en heb deze met 20€ extra opgeladen. Wat eigenlijk niet nodig was.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 14 juli 2017, 19:45

Hallo Henk Ploeg en welkom op het NS Serviceforum.

Ik ga er in alle vrijheid vanuit dat je het teveel betaalde geld terug wilt. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact opnemen met onze telefonische klantenservice, Social Media of de Live-Chat (open tot 21:00). Daar zetten ze vervolgens Dordrecht als beginpunt neer en zullen ze het teveel betaalde bedrag naar jou overmaken. Hier kun je deze kanalen terugvinden. Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Henk Ploeg en welkom op het NS Serviceforum.

Ik ga er in alle vrijheid vanuit dat je het teveel betaalde geld terug wilt. Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact opnemen met onze telefonische klantenservice, Social Media of de Live-Chat (open tot 21:00). Daar zetten ze vervolgens Dordrecht als beginpunt neer en zullen ze het teveel betaalde bedrag naar jou overmaken. Hier kun je deze kanalen terugvinden. Succes!
en ben vergeten in te checken.
Dat is raar, want zowel in Dordrecht als in Rotterdam Centraal zijn de poortjes dicht. Je kunt alleen binnen de poortjes komen zonder in te checken als deze uitzonderlijk open stonden. Of als u achter iemand aan liep.

Binnen de poortjes in Rotterdam kunt u ook alleen maar inchecken bij een paal bedoelt voor overstappers.

Waar bent u net ingestapt? Dordrecht of Dordrecht Stadspolders?

Op beide stations rijdt Arriva. U kunt op www.ov-chipkaart.nl uw reis nakijken als u een account aanmaakt. Als daar staat dat u bij Arriva bent ingecheckt zonder uitcheck, neemt u best ook met de Arriva klantendienst contact op om uw reis daar recht te zetten.
Reputatie 1
Hoe kunt u vergeten in te checken op Dordrecht? Daar staan poortjes en die staan dicht...
Hoe kunt u vergeten in te checken op Dordrecht? Daar staan poortjes en die staan dicht...
Met de ene kaart (Voordeelurenabonnement) inchecken en met de andere kaart (Weekend
Vrij abonnement) uitchecken, en hop, dan ben je zomaar €20 aan incheckkosten kwijt...
Reputatie 7
Badge +3
Henk Ploeger heeft het niet over twee verschillende kaarten.

Reageer