beantwoord

Vergeten in te checken en wel uitgecheckt

  • 12 februari 2018
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb bij een reis van den Bosch naar Nijmegen vergeten in te checken en wel uitgecheckt waardoor er een instaptarief van €10,- is afgeschreven van mijn saldo. Dit terwijl ik een studentenkaart heb en het dus maar €5,- kost. Kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door Erryt NS 12 februari 2018, 21:27

Hallo Larsm en welkom op het NS Forum,

Het kan een keer gebeuren dat je vergeet in te checken. Dit kan vervelend zijn, maar dit kan meestal wel hersteld worden. In dit geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een snelle afhandeling. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Larsm en welkom op het NS Forum,

Het kan een keer gebeuren dat je vergeet in te checken. Dit kan vervelend zijn, maar dit kan meestal wel hersteld worden. In dit geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een snelle afhandeling. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer