beantwoord

vergeten in te checken met mobility mixx kaart

• 21 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik ben vanmorgen voor het eerst vergeten in te checken en heb vervolgens op Zoetermeer Oost wel uitgecheckt. Hierdoor is het instaptarief van € 20,- afgeschreven. Het gaat hier om een zakelijke kaart, Kan ik hier nog iets aan doen?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 21 oktober 2016, 16:09

Hoi werner_de_jong, welkom op ons forum.

Ik zie op de website van Mobility Mixx dat ze hier een formulier voor hebben. Dit formulier staat hier. Bovenin staat dat het formulier is bedoeld voor een vergeten check-uit, maar onder op de pagina staat het volgende: Bent u vergeten in te checken waardoor de incheck- en uitcheckgegevens niet meer kloppen? Dan kunt u ook dit formulier gebruiken. In het opmerkingenveld kunt u dan een toelichting geven op de situatie.

Dus even het formulier invullen, dan komt het volgens mij goed.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi werner_de_jong, welkom op ons forum.

Ik zie op de website van Mobility Mixx dat ze hier een formulier voor hebben. Dit formulier staat hier. Bovenin staat dat het formulier is bedoeld voor een vergeten check-uit, maar onder op de pagina staat het volgende: Bent u vergeten in te checken waardoor de incheck- en uitcheckgegevens niet meer kloppen? Dan kunt u ook dit formulier gebruiken. In het opmerkingenveld kunt u dan een toelichting geven op de situatie.

Dus even het formulier invullen, dan komt het volgens mij goed.

Reageer