beantwoord

Vergeten in te checken met zakelijk abonnement

• 5 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Met mijn zakelijk abonnement (Mobility Mixx) gereisd naar Den Haag, waarna ik terugreisde. Op terugreis controle waaruit bleek dat ik op de heenweg niet (goed) had uitgecheckt. Dus had ik niet ingecheckt! Boete van € 50. Direct aangekaart bij Mobility Mixx die mij verzekerde dat dit via Mobility Mixx geregeld werd. Advies afwachten, niet betalen. Inmiddels verhoging van € 15 gekregen en toch maar restitutie via NS gevraagd. Als dat lukt, krijg ik vermoedelijk boete en verhoging niet terug. Hoe kan ik dat wel terugkrijgen? vermoedelijk krijg.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 5 oktober 2016, 10:39

Welkom op het NS Serviceforum Henk. Wanneer er een UVB (Uitstel van Betaling) wordt uitgeschreven en de reiziger in kwestie is klant bij Mobility Mixx, dan kan deze door ons niet worden kwijtgescholden. Voor verdere vragen dien ik je dus weer terug te verwijzen naar Mobility Mixx. Ik adviseer je om zo snel mogelijk contact met hun te zoeken.

E-mailadres: info@mobilitymixx.nl
Telefoonnummer: 036 - 527 28 00
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Henk. Wanneer er een UVB (Uitstel van Betaling) wordt uitgeschreven en de reiziger in kwestie is klant bij Mobility Mixx, dan kan deze door ons niet worden kwijtgescholden. Voor verdere vragen dien ik je dus weer terug te verwijzen naar Mobility Mixx. Ik adviseer je om zo snel mogelijk contact met hun te zoeken.

E-mailadres: info@mobilitymixx.nl
Telefoonnummer: 036 - 527 28 00
Bedankt voor je reactie. Ik zal contact opnemen met Mobility Mixx!

Reageer