beantwoord

Vergeten in te checken, toen bij het uitchecken ingecheckt.

• 13 juni 2016
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Hoi,

Zojuist in de bus vergeten in te checken vanwege de vele drukte, toen heb ik daarna wel geprobeerd uit te checken (want ik dacht dat ik ingecheckt was) maar toen checkte mijn kaart natuurlijk in. Aangezien ik de laatste was die de bus uit moest, wilde ik niet de hele bus ophouden door steeds te blijven proberen uit te checken en ben ik maar uitgestapt.

Het gaat om een studentenOV voor de week.

Moet ik nu alsnog ergens uitchecken of is het goed zo?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 13 juni 2016, 12:26

Hoi Megan, en welkom!

Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Heb je op www.ov-chipkaart.nl een account voor jouw kaart, waar je jouw reistransacties kunt zien? Dan kun je even checken wat er precies is gebeurd. Of kijk bij de automaat even naar je laatste transacties. Ik denk dat je nu een gemiste check-uit hebt, maar dit kun je beter zelf even checken. Ik heb namelijk alleen toegang tot de reistransacties bij NS. Zoals Waldo al aangeeft, zou ik dus even contact opnemen met de vervoerder waarmee je hebt gereisd.

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi meganproper, aangezien je hier op een forum van NS bent beland kunnen wij je niet verder helpen. Ik verzoek je contact op te nemen met de busmaatschappij.
Hoi Megan, en welkom!

Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Heb je op www.ov-chipkaart.nl een account voor jouw kaart, waar je jouw reistransacties kunt zien? Dan kun je even checken wat er precies is gebeurd. Of kijk bij de automaat even naar je laatste transacties. Ik denk dat je nu een gemiste check-uit hebt, maar dit kun je beter zelf even checken. Ik heb namelijk alleen toegang tot de reistransacties bij NS. Zoals Waldo al aangeeft, zou ik dus even contact opnemen met de vervoerder waarmee je hebt gereisd.

Succes!
Als het vandaag is gebeurd met een Week OV, dan is er weinig aan de hand megan. U heeft nl vrij reizen op maandag met een weekov en er is geen borg afgeschreven. Als u dit niet te vaak doet (mij bekend als max 12x, dan blokkeert de kaart) is er niets aan de hand.

Reageer