beantwoord

vergeten opnieuw in te checken van ns naar arriva, hoe moet ik nu bij beide uitchecken

  • 4 september 2017
  • 2 reacties
  • 852 Bekeken

Ik ben vandaag van Nijmegen naar Apeldoorn de mate gerezen (in Zutphen overgestapt van NS naar arriva) en wist niet dat je opnieuw moest in- en uitchecken dus toen ik in de mate wou uitchecken checkte die in. Nu sta ik dus volgens mij bij zowel NS als arriva ingecheckt. Toen ik keek bij vergeten uit te checken stond er echter dat ik nergens vergeten was uit te checken. Weet iemand hoe dit zit en wat ik nu moet doen zodat ik zeker weten bij allebei uitgecheckt sta.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 september 2017, 19:19

Hallo isabelgroen, welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Michiel. al aangeeft kun je bij een ticketzuil controleren of je nog bent ingecheckt. Ook kun je via een Mijn OV-Chip account de transacties inzien die je bij alle vervoerders hebt gemaakt. Daar zou je het dus eventueel ook nog kunnen controleren.

Als je er hiermee alsnog niet uitkomt, kunnen wij ook even een kijkje nemen. Let wel, we kunnen enkel de transacties inzien die je bij de NS hebt gemaakt. Je kunt ons daarvoor bereiken via 030-7515155, via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik ben vandaag van Nijmegen naar Apeldoorn de mate gerezen (in Zutphen overgestapt van NS naar arriva) en wist niet dat je opnieuw moest in- en uitchecken dus toen ik in de mate wou uitchecken checkte die in. Nu sta ik dus volgens mij bij zowel NS als arriva ingecheckt. Toen ik keek bij vergeten uit te checken stond er echter dat ik nergens vergeten was uit te checken. Weet iemand hoe dit zit en wat ik nu moet doen zodat ik zeker weten bij allebei uitgecheckt sta.
Check bij een NS ticketzuil of je nog bent ingechecktbij de NS en/of Arriva
Zo ja, check jezelf dan uit bij een NS en/of Arriva paaltje (dus niet bij een poortje!).
Hallo isabelgroen, welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Michiel. al aangeeft kun je bij een ticketzuil controleren of je nog bent ingecheckt. Ook kun je via een Mijn OV-Chip account de transacties inzien die je bij alle vervoerders hebt gemaakt. Daar zou je het dus eventueel ook nog kunnen controleren.

Als je er hiermee alsnog niet uitkomt, kunnen wij ook even een kijkje nemen. Let wel, we kunnen enkel de transacties inzien die je bij de NS hebt gemaakt. Je kunt ons daarvoor bereiken via 030-7515155, via Facebook of Twitter.

Reageer