beantwoord

Vergeten ui te checken met dagretour

• 15 januari 2016
  • 5 reacties
  • 616 Bekeken

Met dagretour naar Groningen gereisd vanaf Amsterdam-Amstel. Ak. 14.14. Vergeten uit te checken!!! Nu niet mogelijk
Om naar station te gaan. Evt wel om 18.00. Kan ik dan nog uitchecken? Of kan ik als ik terugreis: waarschijnlijk 22.16, uit- en inchecken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 januari 2016, 17:38

Dat is geen dagretour... Met je Blokker-kaartje kun je gewoon opnieuw inchecken. Even opletten wat er gebeurt als je incheckt. Geeft het paaltje aan dat het een uitcheck is, dan moet je alsnog inchecken (dat kan bij hetzelfde paaltje of na 120 seconden bij hetzelfde paaltje).
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ik stuur je even Door naar een andere topic, daar staat het antwoord beschreven! https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/tijd-tussen-in-uitchecken-758
Hel lukt mij niet om binnen 6 uur na inchecken uit te checken. Dat wordt 6 uur en 20 min! Kunnen we dan nog wel terug op het kaartje?
Het betreft overigens een Blokkerkaartje!!! Maakt niet uit dan?
Dat is geen dagretour... Met je Blokker-kaartje kun je gewoon opnieuw inchecken. Even opletten wat er gebeurt als je incheckt. Geeft het paaltje aan dat het een uitcheck is, dan moet je alsnog inchecken (dat kan bij hetzelfde paaltje of na 120 seconden bij hetzelfde paaltje).
Tnx 🙂

Reageer