beantwoord

Vergeten uit te checken

  • 12 januari 2016
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Hedenmorgen ben ik vanaf Den Haag station naar Amsterdam Zuid gereist. Helaas is het misgegaan met het uitchecken Werd er aangegeven bij het ov apparaat toen ik mijn saldo wou opladen. Dit betekent dat er een deel van mijn bedrag onnodig wordt afgeschreven. Kunnen jullie dit voor mij corrigeren? Groet
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 januari 2016, 19:19

U kunt het beste morgen (minstens 24 uur na uw reis) contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan uw reisgegevens inzien, constateren wat er verkeerd gegaan is en u het te veel betaalde bedrag terugbetalen.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het beste morgen (minstens 24 uur na uw reis) contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan uw reisgegevens inzien, constateren wat er verkeerd gegaan is en u het te veel betaalde bedrag terugbetalen.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer