beantwoord

Vergeten uit te checken

  • 3 maart 2016
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb vorige week gereisd van Woerden te Duivendrecht. Hier ging het mis met uitchecken omdat ik per ongeluk de gvb poortjes heb gebruikt. Daarna ben ik meter auto op bezoek geweest in Heerenveen waarna ik met de trein teug ging naar Utrecht. Toen ik wilde inchecken checkte ik ineens uit. Toen had ik door dat het fout was gegaan. Toen heb ik weer ingecheckt om te kunnen reizen. Nu heb ik geprobeerd via een formulier geld terug te vragen voor een vergeten uitcheck maar hier werd niet begrepen wat er aan de hand was omdat ik uiteindelijk wel (vele uren later) heb uitgecheckt. Is hier nog wat aan te doen? Het is duidelijk te zien in de gegevens van mijn kaart wat er mis is gegaan
icon

Beste antwoord door Loes 3 maart 2016, 15:14

Ik heb vorige week gereisd van Woerden te Duivendrecht. Hier ging het mis met uitchecken omdat ik per ongeluk de gvb poortjes heb gebruikt. Daarna ben ik meter auto op bezoek geweest in Heerenveen waarna ik met de trein teug ging naar Utrecht. Toen ik wilde inchecken checkte ik ineens uit. Toen had ik door dat het fout was gegaan. Toen heb ik weer ingecheckt om te kunnen reizen. Nu heb ik geprobeerd via een formulier geld terug te vragen voor een vergeten uitcheck maar hier werd niet begrepen wat er aan de hand was omdat ik uiteindelijk wel (vele uren later) heb uitgecheckt. Is hier nog wat aan te doen? Het is duidelijk te zien in de gegevens van mijn kaart wat er mis is gegaan

Ik vermoed dat deze specifieke situatie niet zal worden begrepen door het systeem. Ik denk dat u zichzelf veel tijd kunt besparen om of telefonisch contact met de klantenservice op te nemen op nummer 030-7515155 of via Twitter of via een ander kanaal of u wacht tot een moderator op dit topic komt en zijn of haar hulp aanbiedt om het voor u na te gaan.

De checkin van 4 euro bij het GVB kunt u terugvragen via het GVB:
Klantenservice
Tel: 0900 - 80 11

Ik hoop dat het snel voor u opgelost zal worden.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb vorige week gereisd van Woerden te Duivendrecht. Hier ging het mis met uitchecken omdat ik per ongeluk de gvb poortjes heb gebruikt. Daarna ben ik meter auto op bezoek geweest in Heerenveen waarna ik met de trein teug ging naar Utrecht. Toen ik wilde inchecken checkte ik ineens uit. Toen had ik door dat het fout was gegaan. Toen heb ik weer ingecheckt om te kunnen reizen. Nu heb ik geprobeerd via een formulier geld terug te vragen voor een vergeten uitcheck maar hier werd niet begrepen wat er aan de hand was omdat ik uiteindelijk wel (vele uren later) heb uitgecheckt. Is hier nog wat aan te doen? Het is duidelijk te zien in de gegevens van mijn kaart wat er mis is gegaan

Ik vermoed dat deze specifieke situatie niet zal worden begrepen door het systeem. Ik denk dat u zichzelf veel tijd kunt besparen om of telefonisch contact met de klantenservice op te nemen op nummer 030-7515155 of via Twitter of via een ander kanaal of u wacht tot een moderator op dit topic komt en zijn of haar hulp aanbiedt om het voor u na te gaan.

De checkin van 4 euro bij het GVB kunt u terugvragen via het GVB:
Klantenservice
Tel: 0900 - 80 11

Ik hoop dat het snel voor u opgelost zal worden.
Welkom op het NS Serviceforum Evelyn. Heb je inmiddels contact gehad met KlanteNService? Als je wil mag je mij ook een priv├ębericht sturen met NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en IBAN? Even bellen of een tweet sturen is echter waarschijnlijk de snelste optie.

Reageer