beantwoord

Vergeten uit te checken

• 3 juli 2016
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Op vrijdag 24 juni ben ik vergeten in te checken en heb ik op mijn aankomststation per ongeluk mijzelf ingecheckt.
Via de klantenservice heb ik dit gemeld en het geld dat teveel heb betaald wordt teruggestort.
Maar het is toch ook zo dat de terugreis handmatig wordt ingevoerd? Dit heb ik wel nodig om de reiskosten van die week te kunnen indienen en vergoed te krijgen.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 4 juli 2016, 10:43

Welkom op het NS Serviceforum Hilde1984. Leuk dat je het forum hebt gevonden!

Fijn om te lezen dat je check in/uit inmiddels is recht gezet. Het station zal niet worden verwerkt in je MijnNS account (reishistorie). Voor het indienen van de reis bij je werkgever wil ik je adviseren een notitie toe te voegen via je reishistorie in MijnNS. Daarnaast kan je ook de bevestigingsmail van de claim uitprinten. Hierin staat namelijk het begin- en eindstation + de restitutie.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Hilde1984. Leuk dat je het forum hebt gevonden!

Fijn om te lezen dat je check in/uit inmiddels is recht gezet. Het station zal niet worden verwerkt in je MijnNS account (reishistorie). Voor het indienen van de reis bij je werkgever wil ik je adviseren een notitie toe te voegen via je reishistorie in MijnNS. Daarnaast kan je ook de bevestigingsmail van de claim uitprinten. Hierin staat namelijk het begin- en eindstation + de restitutie.

Reageer