beantwoord

vergeten uit te checken

• 6 juli 2016
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Als ik ben vergeten uit te checken krijg ik da een melding op mijn mobiele telefoon
icon

Beste antwoord door Miriam NS 6 juli 2016, 11:53

Hallo daveisdebeste, welkom op het Serviceforum. Begrijp ik dat je doelt op NS Extra? In dat geval krijg je via mail een bericht wanneer je bent vergeten uit te checken. Je kan dan zelf de vergeten check uit herstellen. Als we met 90% zekerheid denken te weten waar je heengegaan bent (bijvoorbeeld bij een Traject Vrij), dan doen we zelfs al een suggestie voor je.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo daveisdebeste, welkom op het Serviceforum. Begrijp ik dat je doelt op NS Extra? In dat geval krijg je via mail een bericht wanneer je bent vergeten uit te checken. Je kan dan zelf de vergeten check uit herstellen. Als we met 90% zekerheid denken te weten waar je heengegaan bent (bijvoorbeeld bij een Traject Vrij), dan doen we zelfs al een suggestie voor je.
Reputatie 1
Badge
Miriam bedoelt dus dat je er ZELF (had je dat ook niet zelf kunnen bedenken?) eerst actie voor moet ondernemen. Er gaat helemaal niks vanzelf bij NS.
Srt, wil je deze kritiek verder onderbouwen? Ik hoor graag waarop dit is gebaseerd en waar je vindt dat NS proactiever zou moeten handelen. Ook vind ik je toon niet zo prettig.

Ik vind zelf NS Extra een erg mooi aanbod, en ik merk dat veel andere reizigers daar ook zo over denken, het begin kiep niet zo soepel, maar dat maakt het aanbod niet minder gaaf. Als je je eenmaal hebt aangemeld (in principe een kleine moeite) krijg je van ons netjes een bericht wanneer je vergeet uit te checken., waarna je dit kunt herstellen.

Dave, is je vraag inmiddels beantwoord?
Dank jullie wel op het antwoord op me vraag en srt een raar antwoord en raar dat je niet met foto hier staat
We kunnen niet allemaal de beste zijn, Dave ;-)

Fijn dat je nu voldoende weet!

Reageer