beantwoord

Vergeten uit te checken

  • 29 april 2017
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Ik zie in reishistorie dat ik 2x niet heb uitgecheckt binnen een week. Ik zie maar 1x optie om geld terug te vragen. Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 29 april 2017, 12:15

Hallo oomesr en welkom op het forum!

Vervelend dat je 2 keer niet bent uitgecheckt binnen een week en dat je maar 1 keer de optie ziet om geld terug te vragen. Het kan zijn dat het systeem één van je vergeten uitchecks heeft gezien als een incheck. Dan kun je het zelf niet corrigeren via Mijn NS.

Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice. Daar kunnen we het voor je nakijken en voor je corrigeren. Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of lekker ouderwets met de telefoon via 030-7515155. Houd je gegevens en vooral ook je kaartnummer bij de hand.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo oomesr en welkom op het forum!

Vervelend dat je 2 keer niet bent uitgecheckt binnen een week en dat je maar 1 keer de optie ziet om geld terug te vragen. Het kan zijn dat het systeem één van je vergeten uitchecks heeft gezien als een incheck. Dan kun je het zelf niet corrigeren via Mijn NS.

Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice. Daar kunnen we het voor je nakijken en voor je corrigeren. Je kunt contact met ons opnemen via Live Chat, Facebook, Twitter of lekker ouderwets met de telefoon via 030-7515155. Houd je gegevens en vooral ook je kaartnummer bij de hand.

Reageer