beantwoord

vergeten uit te checken

• 3 mei 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb bericht gekregen dat ik op 25 april niet had uitgecheckt. Toen heb ik ingevuld dat ik van Leiden naar Gouda gereisd heb, maar dat moet Bodegraven zijn.
Gouda was die dag niet per trein bereikbaar, vandaar mijn vergissing.
Kunt u dat nog herstellen het scheelt nog wel iets in de prijs (voordeliger!)

met vriendelijke groet,
Gerda van der Roer
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 mei 2017, 17:18

Hallo Gerda van der Roer en welkom op het NS Serviceforum.

Wat goed dat je dit bij ons aangeeft, heel eerlijk. Wanneer heb je deze claim ingediend? (check-out gecorrigeerd) Dit soort vergissingen gebeuren, dat is niet het ergste wat er bestaat. Ben je uiteindelijk wel naar Gouda afgereisd?

Edit: Het veranderen van jouw claim kost meer moeite dan de claim (foutief) door te laten gaan. Hij zal goed worden gekeurd, dat is in deze situatie dan maar mooi meegenomen. Heel attent dat je dit alsnog wil laten herzien, maar dat is vanuit ons niet nodig.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Gerda van der Roer en welkom op het NS Serviceforum.

Wat goed dat je dit bij ons aangeeft, heel eerlijk. Wanneer heb je deze claim ingediend? (check-out gecorrigeerd) Dit soort vergissingen gebeuren, dat is niet het ergste wat er bestaat. Ben je uiteindelijk wel naar Gouda afgereisd?

Edit: Het veranderen van jouw claim kost meer moeite dan de claim (foutief) door te laten gaan. Hij zal goed worden gekeurd, dat is in deze situatie dan maar mooi meegenomen. Heel attent dat je dit alsnog wil laten herzien, maar dat is vanuit ons niet nodig.

Reageer