beantwoord

vergeten uit te checken

  • 6 november 2017
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

ik krijg een melding dat ik vergeten ben uit te checken en kan al een paar weken niet in de site waar u naar verwijst
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 november 2017, 21:10

Goedenavond ansdewit en welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga ervan uit dat je de website www.uitcheckgemist.nl bedoelt? Mocht het via deze website niet lukken, dan kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Deze kunnen dit ook voor je in orde maken. Het snelst gaat dat telefonisch via 030-7515155, of via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond ansdewit en welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga ervan uit dat je de website www.uitcheckgemist.nl bedoelt? Mocht het via deze website niet lukken, dan kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Deze kunnen dit ook voor je in orde maken. Het snelst gaat dat telefonisch via 030-7515155, of via Facebook of Twitter.
We vernemen graag of het inmiddels wél gelukt is Ans...

Reageer