beantwoord

Vergeten uit te checken

  • 8 november 2017
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Op 31-10-2017 wilde ik de trein pakken vanaf Tilburg Universiteit. Ik kwam er toen achter dat ik in de NS-app de vertrektijd voor de bus had aangezien voor de trein en ben weer huiswaarts gekeerd. Daarbij ben ik vergeten uit te checken.

Via Mijn NS kan ik het niet regelen...kan dat hier?
icon

Beste antwoord door Thom 8 november 2017, 17:31

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Telefoon, Twitter en Facebook zijn 24/7 bereikbaar. Mijn NS is strikt genomen een computer en voor een computer is dit te moeilijk.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Telefoon, Twitter en Facebook zijn 24/7 bereikbaar. Mijn NS is strikt genomen een computer en voor een computer is dit te moeilijk.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bedankt voor de reactie 🙂 waarom via zowat alle media behalve het forum? :))
Goede vraag :D

Als u bent vergeten uit te checken kunt u dat ook corrigeren via https://www.uitcheckgemist.nl/

Computers zijn slim genoeg, ik dacht trouwens dat dit via Mijn NS ook geregeld kan worden.
Reputatie 7
Badge +4
Bedankt voor de reactie 🙂 waarom via zowat alle media behalve het forum? :))

Het is een kwestie van beleid van het forum. Dit soort vragen zijn tijdrovend en kunnen anders opgelost worden. Bij voorkeur via een min of meer geautomatiseerde site. Het spaart mankracht.
Reputatie 6
Wat Thom aangeeft, klopt Parafernalia. Er is 1 moderator actief op het forum die voor 4 personen zou moeten werken, als wij dit soort problemen zelf zouden oppakken. Daarnaast zijn de andere kanalen simpelweg sneller en constant bemenst.

Reageer