beantwoord

Vergeten uit te checken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Reeds twee keer heb ik nu de fout gemaakt in Amersfoort in te checken bij een andere vervoerder dan de NS omdat de poortjes daar gewoon onduidelijk naast elkaar staan. Als ik vervolgens in Vleuten weer denk uit te checken blijkt dat ik daar weer incheck.
Elke keer gaat er weer 20 euro van mijn rekening af plus 10 euro boete voor niet uitchecken. Een dure grap voor twee reisjes van 3.40 euro.
Een "uitcheck alert" blijkt vervolgens niet te werken. Krijg ik doodleuk van de NS te horen dat het niet waar is en ze mij geen restitutie geven. Fijne service. 😞 ! Wat nu te doen ? Hoe krijg ik mijn geld nu wel terug ?
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 januari 2018, 09:54

Hi DickW. Welkom op het Serviceforum!

Wat vervelend dat er zoveel saldo van je kaart afgeschreven is 😞 Als je Automatisch Opladen op je kaart hebt staan kan dat saldo niet teruggezet worden op je bankrekening. Je kan geld terugvragen als er onterecht een instaptarief is ingehouden. Geld terugvragen kan via een Mijn NS-account. Indien je deze niet hebt kan je ook geld terugvragen zonder account (of een account aanmaken uiteraard). Mocht je er via deze opties niet uitkomen kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of via Twitter, Facebook of Live Chat.

Bekijk origineel

1 reactie

Hi DickW. Welkom op het Serviceforum!

Wat vervelend dat er zoveel saldo van je kaart afgeschreven is 😞 Als je Automatisch Opladen op je kaart hebt staan kan dat saldo niet teruggezet worden op je bankrekening. Je kan geld terugvragen als er onterecht een instaptarief is ingehouden. Geld terugvragen kan via een Mijn NS-account. Indien je deze niet hebt kan je ook geld terugvragen zonder account (of een account aanmaken uiteraard). Mocht je er via deze opties niet uitkomen kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of via Twitter, Facebook of Live Chat.

Reageer