beantwoord

Vergeten uit te checken

• 28 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

ik krijg bericht dat ik vergeten ben uit te checken. maar ik ben uitgestapt op een station waar poortjes zijn. het is dus onmogelijk het station te verlaten zonder uit te checken. Hoe kan ik dan toch dat bericht krijgen? is het een technische fout? waarom kan de NS dat dan niet automatisch rechtzetten?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 31 augustus 2018, 20:34

Het is lastig om zonder gegevens na te gaan wat hier precies mis is gegaan. Twijfel je hierover dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Was het misschien een station met meerdere vervoerders en bent u niet door een poortje van NS gegaan?
Hallo lvrossum, welkom op onze Community!

Er lijk toch iets mis te zijn gegaan. Het zou zoals mrfreeze aangeeft kunnen dat je per ongeluk bij een verkeerde vervoer bent in of uitgecheckt. Zou je aan kunnen geven of dit een mogelijkheid is?
Het is lastig om zonder gegevens na te gaan wat hier precies mis is gegaan. Twijfel je hierover dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Reageer