beantwoord

vergeten uit te checken

• 28 juli 2019
  • 4 reacties
  • 309 Bekeken

Ik ontving in augustus 2018 een bericht via ns extra i.v.m. vergeten uitchecken.
Volgens dit bericht kan ik tot een jaar na datum dit bedrag bij laten schrijven op mijn saldo via de kaartautomaat.
Tot op heden is het mij echter nog niet gelukt.
Bij ophalen bestelling staat niets vermeld.
Moet ik iets anders doen?

Met vriendelijke groet,

Els Rengelink
icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 juli 2019, 17:18

Hallo Treintje2019, welkom op de NS Community.

Wat gek! Als je dat goed hebt teruggevraagd dan is dat misschien al eerder gebeurd. Onze klantenservice kijk vast graag even met je mee!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Treintje2019, welkom op de NS Community.

Wat gek! Als je dat goed hebt teruggevraagd dan is dat misschien al eerder gebeurd. Onze klantenservice kijk vast graag even met je mee!
Wat moet ik nu met zo'n antwoord?
Klantenservice kijkt graag mee.... Maar wat heb ik hieraan?
Erg onduidelijk hoor!
Badge +3
Normaal gesproken is het 180 dagen, maar als de aanvraag goedgekeurd is zou er gewoon een bestelling moeten blijven klaar staan. Vandaar dat ze graag even mee kijken waar het mis gegaan is.
Die is een openbare Community, waarbij wij niet direct inzage in je gegevens hebben. Onze collega's bij de Klantenservice kunnen dat wel, nadat jij je gegevens hebt gedeeld. Mocht er echt iets zijn misgegaan, dan kunnen zij dit controleren en er mogelijk voor zorgen dat je het geld alsnog terug krijgt. In het eerste gedeelte van het bericht van mijn collega doelt ze erop dat het wellicht al volledig is afgerond, ervan uitgaande dat je de correctie ook al hebt laten uitvoeren. Als dat ├╝berhaupt nooit gelukt is, dan zal er ook geen saldo opgehaald kunnen worden.

Reageer