Ik heb 2 problemen een keer ben ik van leiden naar alphen gegaan maar ben ik vergeten uit te checken in alphen en nu is 20 euro er van af terwijl ik een maand traject heb gekocht en een keer ging ik van alphen naar leiden maar moest gelijk weer terug naar alphen omdat ik iets ben vergeten en. Nu is er 12 euro van af gehaald??
Hi
Hm, dat klinkt inderdaad heel vreemd allemaal.
Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Echter kunnen we niet bij elkaars gegevens en kunnen dus ook niets nakijken of aanpassen.
Heb je al contact gehad met NS Klantenservice hierover? Anders dat eens proberen door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55 (ze zijn dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen wel met je meekijken en zaken die eventueel verkeerd staan voor je rechtzetten.
Ook binnen je vrije traject moet je netjes in en uit checken.
Anders zou je ook "stiekem" buiten je vrije traject kunnen reizen zonder ervoor te betalen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.