beantwoord

Vergeten uit te checken maar kan geen saldo terugvragen bij uitcheckengemist.

• 21 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 813 Bekeken

Ik ben met een persoonlijke OV ingecheckt bij NS op station Amsterdam centraal maar uitgecheckt op Amstel bij GVB. De GVB ritprijs kon ik declareren via uitcheckgemist.nl Voor de NS checkin van 10 euro lukt dat niet. Ik krijg de melding: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend. Zelfde verhaal met een niet persoonlijke kaart: ingecheckt op Naarden Bussum, per ongeluk uitgecheckt op Naarden Bussum en toen op utrecht dus ingecheckt ipv uitgecheckt. Hier krijg ik dezelfde foutmelding. Als ik opnieuw probeer bij uitcheckgemist.nl dan krijg ik de melding: Er zijn geen ritten gevonden waarbij niet is in- of uitgecheckt. In mijn OV historie kan ik dus wel zien dat het niet goed is gegaan. Hoe kan ik nu toch saldo terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 21 augustus 2017, 13:59

Welkom op ons forum MurielM. Zonder reisgeschiedenis in te zien is het lastig om aan te wijzen waar het niet goed gaat. Naast de service via uitcheckgemist.nl kun je ook via Twitter (DM) en Facebook (Messenger) je checks aan de kaak stellen. Voordeel is dan dat er handmatig gecontroleerd zal worden wat er aan de hand is en desgewenst zal er actie worden ondernomen. Ik raad je aan jouw bericht dus naar NS te sturen via één van deze kanalen zodat we er in kunnen duiken. Zeker als het volledige bedrag teruggestort moet worden is het handig dat er iemand van de klantenservice naar kijkt. Je kan bij een vergeten check-uit namelijk niet hetzelfde station opgeven als die bij de check-in staat. Iemand van klantenservice kan dit wel doen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op ons forum MurielM. Zonder reisgeschiedenis in te zien is het lastig om aan te wijzen waar het niet goed gaat. Naast de service via uitcheckgemist.nl kun je ook via Twitter (DM) en Facebook (Messenger) je checks aan de kaak stellen. Voordeel is dan dat er handmatig gecontroleerd zal worden wat er aan de hand is en desgewenst zal er actie worden ondernomen. Ik raad je aan jouw bericht dus naar NS te sturen via één van deze kanalen zodat we er in kunnen duiken. Zeker als het volledige bedrag teruggestort moet worden is het handig dat er iemand van de klantenservice naar kijkt. Je kan bij een vergeten check-uit namelijk niet hetzelfde station opgeven als die bij de check-in staat. Iemand van klantenservice kan dit wel doen.

Laat je weten of het gelukt is?
Dank voor je bericht. Het was me eerst niet helemaal duidelijk waar ik moest zijn, en had tegelijk ook een DM gestuurd via twitter. Het is intussen opgelost. Dank voor de snelle service!
Dat is snel! Fijn om dit te lezen en nog fijner dat het ook opgelost is. Geen dank, en je weet ons nu wel te vinden 😉

Reageer